Laatste dagen in Nederland - Reisverslag uit Vorden, Nederland van Bas Veen - WaarBenJij.nu Laatste dagen in Nederland - Reisverslag uit Vorden, Nederland van Bas Veen - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Bas

04 Februari 2013 | Nederland, Vorden

Jaja, toch ook maar een soort blog bijhouden. Hopelijk kan ik het ook in Azië opbrengen om dat te blijven doen. Afgelopen dinsdag mijn laatste avond gehad op werk en zaterdagavond echt mijn allerlaatste avond in Groningen. Gisteren ook nog een gezellig borreltje gehad en nu nog 2 dagen in Vorden voordat ik op 6 februari om 13:20 vlieg naar Bangkok.

In Thailand zal ik dan 3 weken samen gaan reizen met Lisa, mijn kleine zusje, die daar nu al zit. Op 24 februari vlieg ik door naar Seoul om daar 4 maanden te gaan studeren en hopelijk gewoon mijn minor af te ronden. Vanaf 22 juni ben ik klaar met studeren maar blijf ik wel nog tot en met 15 juli in Seoul omdat waarschijnlijk mijn familie me dan nog zal bezoeken!

De laatste maand wil ik nog wat landen bezoeken in Zuid-Oost Azië, maar ben nog niet zeker welke landen dat zullen worden en of er nog vrienden van thuis langskomen. Maar flexibel als ik ben zal ik me natuurlijk aanpassen aan de mensen die ik ontmoet of waarmee ik ga reizen. Het idee tot nu toe is dus dat ik op 15 augustus weer terugvlieg naar Nederland, vanaf Bangkok!

Ik weet nog niet hoe ik daar bereikbaar zal zijn, maar wanneer is internet heb kan ik waarschijnlijk wel whatsappen en facebooken.

Tot over een dik half jaar!

Ciao!

  • 04 Februari 2013 - 17:15

    Lisa:

    Haha sowieso dat jij het niet gaat volhouden om een blog bij te houden. Tot donderdag!

  • 04 Februari 2013 - 18:33

    Rasha:

    Haha idd Lisa, sowieso niet! Heel veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Actief sinds 11 Feb. 2012
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 9680

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 09 September 2013

Studeren & Reizen in Azië

Landen bezocht: