Studeren & Reizen in Azië - Reisverslagen van Bas van der Veen - WaarBenJij.nu Studeren & Reizen in Azië - Reisverslagen van Bas van der Veen - WaarBenJij.nu

Studeren & Reizen in Azië

In Seoul, Zuid-Korea ga ik in minor volgen wat een keuze onderdeel is van het laatste jaar van mijn Bachelor Bedrijfskunde. Voordat ik naar Seoul ga maak ik eerst met m'n zusje een reis door Thailand. In de tijd dat ik in Seoul aan het studeren ben ga ik nog naar de Filipijnen, Hong Kong, Macau en Japan. Na dit alles maak ik eerst nog een trip door Zuid-Korea zelf en daarna wacht Zuid-Oost Azië; Myanmar, Laos, Vietnam, Cambodja.

Recente Reisverslagen:

07 September 2013

Lao at last!

28 Augustus 2013

Vietnam

07 Augustus 2013

Cambodia

28 Juli 2013

Myanmar (Birma)

29 Juni 2013

Tokyo
Bas

Actief sinds 11 Feb. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9687

Voorgaande reizen:

06 Februari 2013 - 09 September 2013

Studeren & Reizen in Azië

Landen bezocht: